duminică, 12 decembrie 2010

Noi suntem...

Eu sunt Lara

Sunt o fata simpla dint-un oras simplu si nu prea aglomerat(lucru care il iubesc:))) .


Ma numesc Laura si ceam mai mai buna prietena a mea e Brigitte .

Imi place sa cant la pian , sa ma joc pe PC(mai ales pe Sims) si imi plac anime-urile.



Eu sunt Brigitte

Imi plac elfii.

Filmele mele preferate sunt: Stapanul Inelelor,TITANIC etc.

Imi place sa ma joc jocuri pe PC si sa scriu pe blog...

Laura este o foarte buna prietena de a mea si ce sa mai spun...

aa apropo astept comentarii si de la voi , iar daca vreti sa publicati ceva o vom face noi pentru voi la adresa lady_brigitta@yahoo.com
asteptam publicatii de genu :
-Barfe
-Lucruri de ale fetelor
-Daca vreti puteti sa ne povestiti problemele voastre noua iar noi o sa va ascultam si o sa vedem cu ce va putem ajuta.
-Poze animeuri etc.


Bye asteptati-ne cu noi publicatii!!!

Un comentariu:

  1. Daca doriti sa fiti membri va rugam anuntatine printr-un coment sau la adresa lady_brigitta@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere